نمایشگاههای تجاری یکی از موثرترین راههای تبلیغ جدیدترین محصول شما و انتقال پیام شما با مخاطبان هدف است. نمایشگاه مجازی ایپک اکسپو نیز به همین شکل کار میکند. شما میتوانید کسب و کار و خدمات خود را به شکلی هدفمند به خریداران نمایش دهید. برخلاف یک نمایشگاه واقعی، درهای ایپک اکسپو هرگز بسته نیست و با حضور در این نمایشگاه مدت زمان طولانیتری برای نمایش محصول خود در اختیار دارید و در یک قالب بصری مناسب اطلاعات مربوط به محصولاتی را که برای تبلیغ انتخاب کردهاید را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهید. دقیقاً مثل یک نمایشگاه واقعی هرچه حضور فعالتری داشته باشید، خروجی بهتری خواهید داشت. نمایشگاه مجازی ایپک اکسپو به شما كمك میكند تا تعداد مخاطبان خود را به میزان قابل ملاحظهای افزایش دهید. نمایشگاه مجازی ایپک اکسپو برند شما را ارتقا میدهد و مانند یک تیم فروش مجرب فروش شما را افزایش میدهد. بر خلاف یک نمایشگاه تجاری معمول، از بازدیدهای صورت گرفته در دورههای زمانی خاص بازخورد میدهد و از این طریق شما را در ارزیابی هر یک از محصولاتتان در بین مخاطبان یاریمیرساند. ایپک اکسپو نظرات و درخواستهای بازدید کنندگان را برای اتخاذ تصمیم مناسب به شما منتقل میکند. البته، میزان برتری شما تحت تأثیر کیفیت غرفه شما قرار دارد. ما میتوانیم برای تهیه تصاویر جالب، توضیحات دقیق محصول، تهیه تیزر، موشنگرافی و … در کنار شما باشیم. این نمایشگاه به شما این امکان را فراهم میکند تا با تغییر محصولات نمایش داده شده در غرفه (با استفاده از ابزار ویرایش غرفه) بازدید کنندگان را هر چه بیشتر به غرفه جذب کنید. نقاط مهم غرفه نمایشگاهی شما جاهایی است که اطلاعات مربوط به محصول شما در آن قرار دارد و شما کلیه اطلاعات برای یک محصول یا خدمت خاص را در آن قرار دادهاید. بهتر است اطلاعات مربوط به محصول و واحد خود را در قالب pdf، فیلم، تصاویر، متن توصیفی و … غنی کنید. ما در این مسیر و در جهت بهبود SEO در کنار شما خواهیم بود. علاوه بر اطلاعات مربوط به محصول، اخبار نمایشگاه از طریق رسانههای اجتماعی به اشتراک گذاشته خواهد شد و بازدید کنندگان میتوانند از طریق ایمیل یا ابزار پیام رسان با شما تماس بگیرند. درست مانند یک نمایشگاه تجاری، بسیاری از برندهای پیشرو در صنعت و همچنین تعداد زیادی از SMEها جدیدترین و بهترین محصولات و خدمات خود را در معرض دید خریدار قرار میدهند و خریدار پس از پیدا کردن کالای مورد نظر، میتواند شناسنامه محصول را ببیند، فیلم های مربوط را تماشا کند و سوالات مستقیم را طرح کند. هر بازدیدکننده میتواند یک پروفایل برای خود داشته باشد که حاوی سابقه تماسها و تنظیمات حریم خصوصی است و میتواند با مرور تاریخچه و از همه نقاطی که به کیف مجازی خود اضافه کرده است، دوباره بازدید کنید. بدیهی است حریم خصوصی بازدید کنندگان و غرفهداران بسیار جدی گرفته میشود.